Alla inlägg den 30 maj 2013

Av Philip H - 30 maj 2013 23:03

Hejsvejs detta blir mitt sista inlägg tyvär... Jag har inte hunnit skriva om sakerna som hänt, jo för det ska jag säga er det har varit kaotiskt! Den senaste tiden här så fick jag fick ju ett meddelande från familjen där hemma men det är privat men det var väldigt brådskande iallafall. Så jag har haft det väldigt stressigt med att försöka boka nya flyg hem till Sverige vilket inte har gått så bra... Men nu fick jag ett och jag åker hem imorgon vilket suger! Hade ju stannat här flera månader till. Så ja jag han aldrig besöka Templet jag skulle till fick avboka det.. :( men det ska bli ganska skönt att komma hem till Sverige igen med dess härliga kalla kilmat burrrrr :s. Så ja bloggen kommer gå på frys ett antal månader vet inte hur länge men tror nog jag ska fortsätta för jag ska tillbaka hit efter allt ordnat sig. Det kommer ta en tid men vi får se.

Hejdå så länge och så hörs vi sen! :)

 

Mvh en stressad //Philip

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards